11. toukokuuta 2014

Goodbye then!

Olen päättänyt poistaa tämän blogin, se tuskin tuli yllätyksenä kun en ole kuitenkaan kirjoittanut varmaan vuoteen mitään.

Olen ajatellut myydä myös nukkeni pois, sillä ne ovat tämän blogin "tauon" ajan vain seisoneet hyllyllä. Mun nukkeilu innostus lopahti enkä oo saanut sitä takaisin, enkä usko että se enään tuleekaan, mulla on muutenkin nykyään paljon sellaista tekemistä etten ehdi tai edes jaksa kuvata.
Nukkejen lisäksi olen myymässä suurimman osan manga-pokkareistani. Ilmoittelen tänne myöhemmin nukeista ja manga-pokkareista (jos joku on kiinnostunut täällä blogin puolella) kun saan aikaiseksi myydä nuo kaikki pois, laitan kyllä luultavasti ilmoituksen pullip suomen sivuillekkin.


Kiitos kaikista kommenteista ja muista hyvistä hetkistä joita olen saanut tämän blogin kautta!

P.S. Jatkan kuitenkin edelleen bloggaamista, tosin vain lifestyle merkeissä. En ole sinnekkään kirjoitellut, mutta johtuu tästä kouluun panostamisesta joka aina näin loppuvuodesta tulee. http://mooonam.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä?